Oğlum tam 2,5 yaşında. Her şeyin ismini bilir, bazen 2 kelimeli cümleler kurar, acıktığını susadığını canının acıdığını dile getirir ama sürekli olarak şarkı söylüyor. Bu aralar çok tv izliyor ondan sebep midir ki.. ne yapabilirim konuşmaya teşvik etmek için 😥