mrsfly Kızlar kızım uyurken çok sıçrıyor ya yenidoğanlarda normal olduğunu biliyorum moro refleksi ama 7 aylık oldu var mı yaşayan bunu. Nazar diyorlar olabilir tabi ama bilimsel bi açıklaması da olabilir tecrübeli anneler yeşillendirinnn.
edos123 mrsfly merhaba nasıl bir sıçramaydı her uykuda oluyor muydu ve kaç gün sürdü acaba bizimde 2 gündür her uykuda oluyor 4-5 kere korkuyorum da
mrsfly edos123 merhaba yani korkar gibi sıçrıyordu. Kendiliğinden geçti bazen hala oluyor okuyorum bol bol