Kızlar bebeğim 2 aylık gerçekten merak ediyorum herkesin bebeği böyle mi yada benim gibi olanlar var mı 😁
1) Sadece memede sakinlesiyo uyanık olduğu saatler genelde ağlıyor bide sanki bı yerinde bı şey var gibi 😅
2) bu aralar özellikle gaz konusunda bir atak yaşıyoruz
3)gece memede uyuyor ama bu 1.5 2 saati buluyor artık göğüslerim acıyo
Tabii her bebek farklıdır ve biriciktir biliyorum ama yalnız olmadığımı bilmek de fena olmaz 😁