agzimizintadikacmasin Ben kesin lavanta olurdum o koku o mor rengin ahengi bayılırım mora 💜💜💜 Hadi kızlar sohbete pilisss goy goy serbest kaosçular linçciler siz de gelin bebeklerim💋
sedasayan1111 agzimizintadikacmasin ben sanırım kaktüs başka türlü açıklaması olamaz bu kadar herkese batmamın 😂😂😅
agzimizintadikacmasin mylittlebabbym aşkıms sana cevap yazmaya korkuyorum ama çok ciddisin ne dicem şaşırdım
agzimizintadikacmasin Balkizlarim bayılırım bizim burda çok var babam da eker Allah ım o tarlaların hali var ya şahane
agzimizintadikacmasin sedasayan1111 yok yok değilsindir 🩷🩷🩷 kaktüs de güzel ama bazıları minik çiçekli oluyor açınca çok tatlılar
agzimizintadikacmasin Deletedmom_109 ahahhaaa bu espiri benim olmalı neden aklıma gelmedi nedaaaaağn😁😁
agzimizintadikacmasin ikiaslanannesi ahahhaaa😁😁 papatyalar çok güzel ya bayılırım ben de bahar gelince her yerde açıyor taş aralarındsn bile çıkıyor
Balkizlarim mylittlebabbym kesinlikle havası değişiyor Benim var kaktüslerim ama daha çiçek görmedim 🥺🥰🥰