Arkadaşlar merhaba böyle bir durum yaşayan var mı bilmiyorum ama size de sormak istedim. Oğlum 28 aylık son 7-8 aydır asansörlere takmış durumda kendisi tuşlarına basmak istiyor kapı açılıp kapanınca hoşuna gidiyor asansörü göründe 10 ‘a kadar sayıyor bizim apartman 10 katlı sanırım ondan. İlk başlarda bu kadar şiddetli değildi ama bir yere gezmeye gidiyoruz asansör gördüyse oradan ayrılmıyor inat ediyor . Artık takıntı haline getirdi. Evdeyken oyun oynuyoruz bana sayı falan sayıyor. 2 yaş sendromu falan dedim ama bu kadar da olamaz böyle bir durum yaşayan oldu mu