Merhabalar, doğum yapalı 12 gün oldu. Sezeryan doğum yaptım. Kanamam haliyle devam ediyo ama bugün biraz arttı gibi bi de hafiften regl sansıcı gibi ağrım var. Pıhtı vs yok bu arada ama bu şekilde mi gidecek bundan sonrası. Bi ara artıp bi ara azalarak mı ?