Kızlar 6 aylık bebegım var 5.5 aylık iken tadımlara başladım bır tek yumurtaya alarjımız var bunu test yaptırarak öğrendık.Muhallebı seklınde peynir pekmez pırınc unu ıste klasık yapılıyo ya ondan yapıyorum ama açıkçası ıstemıyorm o şekilde vermek tek tek tatları aldın ıstıyorm bı tabak hazırlasam ne koyabılırım