kimbumadam Asperox aşk masalını kullanıyorum cidden kokusu efsane ama ağır olduğu için kızıma zararlı hem de emekliyor yerlere temas ediyor vs içim rahat etmiyor o yüzden Sizler ne kullanıyorsunuz?
Zuzu_pufy kimbumadam ben bimden alıyordum sonra onuda almayı bıraktım beyaz sirke damlatiyorum içine suyun öyle siliyorum
delirmeceler kimbumadam sirkeli su ile siliyorum ben emekleme döneminde başladım ölede devam ettirdim
BENOYLEUYGUNGORDUMM kimbumadam azıcık bişey sirke attırıyorum suya doğum yaptım yapalı deterjan kullanmıyorum. Bebeğe zararlı olduğunu düşünüyorum
kimbumadam Zuzu_pufy Ya ama hiç kokusuz da temizlenmiş gibi gelmiyor😬 Baby me nin var aslında nasıl acaba
kimbumadam delirmeceler @BENOYLEUYGUNGORDUMM Herkesin ortak fikri sanırım bende öyle yapiyim çok teşekkürler canlar🥰
Alerjikrinit kimbumadam cif bebek almıştım taa ne zaman çok temiz olduğunu sanmam ama normallerden iyidir onunla toz alıyoeum yerlere Arap sabunu
Simsimy kimbumadam Süpürgeyle sildiğim için ahşap temizleyici kullanıyorum. Ağır bir kokusu yok ama hoş bir kokuda veriyor.
endoplazmikretikulumiste kimbumadam Yeşilanne greenmome ürünleri kullanıyorum bitkisel ondan öncede sirkeli su kullanırdım daha da ufakken çocuğum buhar makinasıyla temizlik yapardım