yilan bence iyi yaparsınız ben bebeğimi doğduğundan beridir hep aynı saatte uyumaya alıştırdım. Uyumasa bile hep saat 20:00 dediğinde beşiğimizde oluruz ışıklar kapanır sessizlik çöker çok şükür bu düzene alıştı. 8 aylık olacak inşallah hala akşam 20:00 dedim mi uykusu gelir uyur. Bebekler düzen severler uyku düzeni, beslenme düzeni şart