Merhaba, oğlum 1 hafta sonra 5 aylık. Hamak beşikte sallanarak uyuyor şu an. Uykusu geldiğinde beşiğine götürüyoruz. Uzuuun bir mıkırdanma, konuşma gayretleri, gülücükler, kahkahalar sonrasında uykuya dalıyor. Araştırdım pek bir şey bulamadım. Benzer durum yaşayan var mı? 😊 Normal midir?