greattobeamom kesinlikle en iyisi odasini ayırmak. 3 ay öncesine kadar gece emiyordu ama emmek için bir gecede 30 kere kalkınca artık dayanamadım gece emzirmeyi kestim , cok fazla uyaninca ne o uykusunu alabiliyordu ne de ben. Gece emzirmeyi de bıraktım herhangi bir şey de vermiyorum , doktorum gelişiminin iyi gittiğini emzirme yi birkatirdigimda destek olarak bir şeyler vermeme gerek olmadığını söyledi şimdi gece boyu mışıl mışıl uyuyor oldu da uyandı diyelim ben yanındayım diye seslendigimde dönüp uyuyor cunku artik benden bir beklentisi yok oncden meme versin diye bekler aglar ortaligi yikardi