10 günlük anneyim 34. Haftada gebelik zehirlenmesi geçirerek acil sezeryana alınmıştım iki gün önce taburcu olduk burda birkaç postta gördüm çişini kontrol edin diyordu ama ben anlayamıyorum çünkü altını her açtığım da kakasınıda yapmış oluyor 3-4 saate bir değiştiriyorum nasıl anlaşılıyor çişini yapıo yapmadığı 🥹