Tugbaduru4 Tam 3buçuk aylığız iki gündür uykuya geçerken ağlıyor sürekli huysuz birde uyurken birden ağlayarak uyanmalara başladı 4ay atağı böyle birşeymi oluyor acaba başlamış olabilirmi
nanelisekerr_ Tugbaduru4 bizim 3 buçuk aylık. Geceler8 ağlayarak dalıyor sanırım normal. Gece uykusu da habire bölünüyor:(
morrrrengiiii Tugbaduru4 evet uykuya direnme uykuya çok zor geçme herşeye ağlama sureklı kucak isteği malesef 4. ay atağı