Gazını çıkarttı sanarsın ama çıkmayan gazları da var ve bu kesinlikle gaz.Doktoruma sormuştum ben de sürekli emmek istiyor tok olduğuna eminim ama uyumuyor yatırdığım gibi uyuyor vs gazdır veya ataktır ama ilk üç ay gaz normalmış çünkü bağırsaklarda gaz 2 gün gezermiş sancı yaparmış benim de öyleydi ama şuan 5 aylık ve tamamen düzeldi sen de sabret canım ben tel başıma sabahaa kadar uykusuz gezerdim hatta bayılacak gibi olurdum o derece