nanelisekerr_ Özellikle gece uykusunda emzik ağızdan düşünce bebeğim uyanıp huysuzlasiyor sizce normal mi? Diğer sabah gün ortasi uykularında emzik düşse ruhu bile duymuyor. Ama gece tam bir işkence kendine de banada. 40 kere uyanıyor. Dusmese uyanmaz.Sizlerde de oluyor mu neler yaptınız. ? 3 ay 20 günlük bebeğim.
balkay Ben gece çok uyanıyor diye emziği bıraktırdım , böyle saçmalık mı olur ya dedim. Çocuğa da eziyet bize de. 3 ay uğraşmışsınız zaten pes etmeyin düzelir elini kullanmaya başlayınca kendi alacak az kalmış.
nanelisekerr_ balkay 3 aydır doğru düzgün tutmuyor ama onsuz da denedim resmen uyumadi . Emzik aslında gün içinde kurtarıcım çokta bırakma taraftarı degildim ama doğru düzgün tutmuyor bazen hiç verdim diyorum ama huysuz olunca dediğim gibi tam bir kurtarıcı.