Arzu-ak Ben 2 aydır Karatay diyeti yapıyorum, 8 Kilo verdim ama 2 hafta dır hic kilo veremiyorum, metabolizmam yavasladi sanirim. Emziriyorum ve bir diyetisyenle calismak istiyorum. Sizin tanidiginiz ve memnun kaldiginiz bir diyetisyen varmi?
gzl_2320 Arzu-ak nasıl diyet yaptınız açıklar mısınız bende kilo vermek istiyorum 62 kilodan aşağı düşemiyorum. Karatay’ın diyetini de deneyeyim
Arzu-ak gzl_2320 Karatay diyetini harfiyen uyguladım, günde iki öğün yedim, un şekeri hayatımdan cıkardım ve hergün 10.000 adım attım
yanaklibebek hilalella ben hamileliğimde kendisi ile ilerledim ve çok sağlıklı bir hamilelik geçirdim. Hep bebeğim kilo aldı. 4 kg doğdu. Doğumdan sonra 10 kilom gitmişti zaten🌸 şimdi süt ve yumurta yasak olduğu için diyetisyene başlamadım zaten yediklerim sınırlı😂😂😂
BirAnneBirBebekkkKk Dytminesurucu öneririm gunluk ne pisirdiyseniz ondan yiyorsunuz çok büyük rahatlık hemde kilo veriyorsunuz
Ozooo Senayy öncelikle senin kafanda bitiyor güzel bir diyetisyen motive ediyor ben bir aydır sıfır şeker besleniyorum mesela