twinsmomm2 doga1 anne sütü alıyorsa hiç gerek yok su ihtiyacını karşılar zaten ama mama veriyosaniz biraz su verebilirsiniz o da pamukçuk olmasın diye su şuan bebeğinizin midesinde gereksiz yer kaplamaktan baska bişi yapmaz milleti boşverin
denizzzz17_ Anne sütü aldı bebeğim ağustos sıcağında bile vermedim sonra bir ara stresten sütüm kesildi 5.ayda arada mama verdiğim için çay kaşığı ile günde 2 kez veriyordum 2 çay kaşık sadece
Sedaaa55 doga1 her mamadan ve emzirmeden sonra 2 3 çay kaşığı verebilirsin hiçbir zararı yok doktorların önermemesinin sebebi mideyi su ile doldurmamak tokluk hissettirmemek zaten çok vermezsin
Zlnmst doga1 ek gıdaya kadar anne sütünden başka hiç bi şey vermedim mama alıyosa günde 1-2 çay kaşığı verilebilir diye biliyorum ama emin değilim bi doktora sorulabilir bence