SiprayiL Uykuyu asla sevmeyen ve yerinde durmayan 10 sylik bebeğimle hayatta kalma mücadelesi veriyorum.Duş alınca kendimi dünyanın en mutlu insanı sanıyorum 😂Evi bazen b.k götürüyor makine sesinden korkuyor uyuyunca da yapamıyorum yemeği bazen o kucağımda iken bazen paçama yapisikken yapıyorum, sevgisi her şeye değer ama bu kadar yorucu olacağını düşünmemiştim.Allah bütün yavrularımıza can sağlığı versin