Gelin dertleşelim her şeye yetişmeye çalışırken siz ne durumdasınız gerçekten? Nasılsınız? Uzun zamandır annem dışında nasıl olduğumu soran olmadı belki size de olmamıştır 🥲 ben o kadar yoruldum ki psikolojik olarak özellikle bebeğime mutlu bir anne olmak istiyorum bunun için çabalıyorum ama bir yerden sonra çöküp kalıyorum