Benım kızım de 10 aylık, önce kanguruda yürüyerek sakinleştiriyorum, hafif mayısıyor, sonra ayaklarıma alıyorum 45dk-1 saat sallıyorum .. artık topuklarım pert.
Desteği kesmeye calıstım basaramadım. En azından tek bir cesit uyusun diye. Gece kalkıp tekrar sallanmak istiyor. Zabaaaha kadar ayaktayız😬😬😬😬