2bebisannesi_ 4.aya girer girmez uyku gerilemesi ile karşılaşmam şoku kızlar dün 2 3 lere kadar uyumadi agladi inşallah böyle devam etmez
SiprayiL 2bebisannesi_ ah bacım ah zombi gibi geziyorum evin içinde 🥱🥱 4 buçuk aylık olduk biz de, gündüz çok zor uyutuyorum sabah da gece kaçta yatarsa yatsın 5te uyanıyor 🥴🥴🥴
htp1997 SiprayiL Merhaba sizinle aynı şeyleri yaşıyorum dört buçuk aylığız dördüncü aya girdiğinden beri uykuları gitti her gece beşte kalkıyor uyumuyor çok yoruldum ne zaman bitecek acaba 😟
betuldoga Dun 4 aylık oldu olur olmazmı oluyo bu ya ıkı gundur uyku reddı mama reddı ne kadar surecek kı bu durum 🥺