bisakinol faydasını gördüm sanırım. Gercekten tatlı ve hamırisine isteğim yok denecek kadar. Porsiyonlarım kücüldü. 63.3 den 57.8 lere düstüm ama suan sabit kaldı bir aydır düsmüyor kilom. Duraksama yasıyorum. Diyetisyenin dediğine göre vermen gereken kilo azaldıkca daha da uzuyor süreç. Suan son üc dört kilom kaldı vermem gereken ve zorlanıyorum az yesemde veremiyorum. Sanırım detox suları yiyecekleri yapmam lazım sporla desteklemem lazım ama onada iki cocuk iş ve ev aksiyonundan fırsat bulamıyorum