Diverso Kızlar merhaba, kızım alt iki dişini çıkardıktan sonra üst dört dişini çakardı. Şimdi de üst köpek dişleri kabarmış gibi duruyor. Sıraya göre alttan yan dişler çıkması gerekmiyor mu?