itsmezelis Kızlar bebişe buzdolabından süt ısıtıp veriyorum bazen ama hepsini bitiremiyor. Isıttıktan sonra tekrar dolaba koyulabilir mi artan süt ? Isıttıktan sonra kaç saat dayanır dışarda ya da buzdolabında azıcık da olsa kıyamıyorum anne sütü olduğu için 🥹
klnkaysnr Isıtıp tekrar ısıtamazsınız. Buzdolabında 3 gün kalıyor. Buzluğa atın. Buzlukta 3 ay dayanıyor. İçmediği çöp ne yazıkki.
_tuuggcce_ Oda ısısında 3 saat, buzdolabında 3 gün, buzlukta 3 ay ( bazı doktorlar derece uygunsa 6 ay diyor) durabilir. Isıtılan sütü tekrar ısıtmayın, 2 saat içinde tüketmesi gerekiyor diye biliyorum. 🤗