Biz annemle bir kere almıştık annem heves ettim dedi alalım dedi olur dedim . Almaz olaydım. Gönderecekleri 2 elbise neredeyse 1-1.5 hafta sonra gönderdiler. Arıyorum yok depo taşıyoruz yok şöyle yok böyle. Neyse öyle böyle elbiseler geldi, bir denedik elbiseler hem iç gösteriyor, hemde aşırı dardı birde standart bedendi. Bir daha tövbe ettim ordan alışveriş yapmaya.