Nlayikra basın sag olsun canım ayy uzuldum rabbım aılene sabır versın bole konu anne olunca ben cok kotu oluyorum annemde cok buyuk bi hastalıktan amelyat oldu cok sukur ıyı bı kac sene oldu amelyat olalı anne cok baska ya hele bıde evladın varsa Hersey bambaska oluyo dogru dıyosun rabbım yardım edıyo her sekılde Bıde ınsanların fesatlıgı bıtse hersey guzel olucakta ıste bız mıllet ne dese kafaya takıyoruz basta ben 😀