Kızlar açıkçası 3-4 yaşına kadar düşünmüyodum. Bebeğimi güzelce büyütmek istiyordum sürpriz oldu. Başta çok üzüldüm ama isyana gitmesinş istemiyorum. Ve dünyaya gelme zamanı bu zamanmış bizim yapacak bir şeyimiz yok. İkisinin arasında 22 ay falan olacak bu durumu yaşayan varmı nasıl geçti geçiyor? Dengeyi kurabilen uykuyu emmeyi ayarlayabilen öneriler tavsiyeler varmı?? Kızım emerek uyuyo bebek gelene kadar bunu çözmem odayı ayırmam gerek Allah herkesin yardımcısı olsuuun🥹