linao sizi yanlış yönlendirmek istemem ama bence verdiğiniz mama çok kendi doktorunuza bu durumu söyleyip ona göre azaltın çünkü bir yaşında yüzde 30 mama yüzde 70 ek gıda diyorlar ya ondan ben az vermeye çalışıyorum mesela sabah muhallebi verdim diye 120 verdim 150 de içerdi ama tam doymasın ki öğlen çorba yedirebileyim diyorum