Bebeğin 2 ay 6 günlük. İlk defa hafif yeşil kaka yaptı ve ince çizgi şeklinde yapılar vardı içinde kan vardı. Her zamanki yediklerimden farklı olarak enginar yemiştim, sütü direk tüketmedim hiç iki kaşık yoğurt yedim ama daha önceden de yemiştim sizce alerji midir? Gece gece olduğu için endişelendim doktora da götüreceğiz mutlaka. Besin alerjisi mi acaba ne yapacağım 🫤