Kızlar deli gibi ateşliyken de 39 üzeri gösteriyor mesela, ateşi düşüyor 37-38lerde gösteriyor düşmüş diyorum. Ama şimdi yaticam mesela, alnına sırtına dokundum ateş yoktu yine de ölçeyim dedim kol altından, 39.2 çıkıyor bozuk olma ihtimali var mı sizce 39.2 ateş vücuduna dokununca anlaşılmaz mı?