Kızlar 3 yaş 10 aylık kızım 2 ay sonra 4 yaşında olacak inşallah bir şey merak ediyorum misafirliğe veya ilk defa evine gittiğiniz bir yerde 4 yaşındaki çocuğunuzu arkadaşları ile ayrı odada dışarda oynamasına izin veriyor musunuz ben mi abartiyorum bilmiyorum ama misafirliğe vs gidince gözümün önünde olsun istiyorum ama çocuk tabi dururmu gittigimiz evde yaşıt olan bir arkadaş bulsun hemen ayrı odalarda oyun oynuyorlar benimde aklım kalıyor ağzına birşey alır kendine ZARAR verecek bişey yapar küçük die bilmiyorum benmu fazla takıyorum ablasıda var 6 yaşında ona emanet ediyorum bak kardeşine die oda küçük old bir bakıyorum oyuna dalmış sizin fikirleriniz neler yanlız bırakır misiniz yoksa gözünüzden ayırmaz misiniz