Iyi geceler kizlar,
Bebegim gece 1 kere uyanip mamasini icip tekrar uyuyor. Sorun su ki o uyuduktan sonra ben uyuyamiyorum, uykum kaciyor. Sizde de ayni durum var mi? Neler neler yaptim yok en az 1-2 saat uykum gelmiyor bu sefer de sabah yorgun olarak uyaniyorum 😭 Var mi hemen uykuya dalmanin bir yolu? 🫠