4 yaşındaki kızım çok akıllı aktif bir çocuk son birkaç aya kadar boyama etkinlik yapmayı çok seven bir çocuktu resim cizerdi puzzle oynayi çok severdi yani bunları sabah gozunu açar akşama kadar yapardı tabi arada oyuncaklarla oynardık oda benim teşvik etmemle oynardı oyuncak sevmezdi anne boyama etkinlik yapalım derdi şimdi onların hiçbirini istemiyor oyuncak oynuyoruz ondanda sıkılıyor boyama yapalım diyorum yok diyor puzzle hiç istemiyor arada parmak boyama yapıyoruz kitaplara aşık bir cocuktu günde 20 tane kitap okuturdu şimdi birkaç tane tabi hiç zorlanmadım hep kendi istedi artık bikti galiba😂 ya bende birden bıraktı üzüldüm açıkçası nasıl sevdirebikirim alıştım o hâline tabi çok şık olmasada arada yapsın istiyorum okulda yapmazsa diye düşünüyorum