cemile161_ ben çok anlayamadım birde hastalık dönemine denk geldi salgına yakalandık geçen hafta oortasında birlikte malesef halen hastayız huysuzluguda zaten üzerindeydi hasta olunca .ondan önceside sebepsiz aglama ve huysuzlugu vardı herşeyden çabuk sıkılıyor bişey dikkatini çekmiyordu pek belkide diştendir hastalıkta olabilir tabi 🥴 zaten 8 ayı bitirdi 3. Aydan beri aşırı diş kaşıma isteğide vardı 2 aylıkken salyası akmaya başladı 🫣