[silindi] yok ya ben lohusayken yalnız da kaldım tüm evin ışıkları kapaliydi, gece bez de attım, sokağa da çıktım, duş da aldım yani ne yapılmaz dendiyse yaptım bu işler biraz psikolojik yani ben inanmıyordum öyle şeylere ama her odamda kur anım vardır sürekli acar okurum hep elimin altında belki de bunun etkisi vardır lohusayken de ezberden okurdum yani rabbim niye lohusa halimizle bize boyle şeyler yaşatsın inanmayın şaman inanci bunlar