Benim kızım da 3 yasında aynı sekilde sürekli anlatıyorum kitaplar okuduk lazımlık coktan beri var.Ama hicbir işaret yoktu yine de denemek istedim basladık sadece 2 kez lazımlıga oturdu yapmadı kalkınca pijamasına yaptı rahatsız olup agladı.Bir daha da oturmak istemedi lazımlıga bezimi bırakmak istemiyorum diyor en sevdigi seylerle kandırmaya calıstım yok. Ben de inatlaşmak istemedim yarıda bıraktım demek ki zamanı var diyorum, bezini aldırtmak da istemiyo hic rahatsızlık duymuyo sabah bezi kuru olmuyo.Yaza tekrar deniycem