3 kere cildiye doktoruna götürdüm verdiği krem ile geçti ama yine çıktı ve doktor egzama uyuz dedi el ayak hastalığı diye internetten baktım ve aynısı geçiren doktora giden var mı ne iyi gelir? Pazartesi tekrar farklı doktora gideceğim ama alabileceğim krem vs varsa önden alayım rahat uyuyamıyor çocuğum kaşıntı dan. 11 aylık