14 aylık bebeğim var ismine seslendiğimiz zaman bazen bakıyor bazen bakmıyor göz teması kısa sürüyor kelime olarak baba ve dede dışında başka bir şey yok önüne yiyecek koyduğum zaman eline alıp atıyor ağzına bir şey götürmez yemez hastaneye götürdüm dikkat dağınıklığı var dedi televizyona maruz kaldığı için olmuş dedi böyle olup daha sonra düzelen oldu mu şuan kesinlikle tv yok kaldırdım