selinbati Kızlar oğlum 4 ay 22 günlük. 4 gündür geceleri uykuya direniyor. Ben tükendim artık gece 3e kadar ağlıyor esniyo ağlıyo esniyo… delirecek. Atak mıdır nedir bu ne yapmam lazım ya yardımcı olun :(
gulyabani selinbati 4. Ayda atak ve uyku gerilimesi var. En zor ataklardan biridir. Burda hiç denk gelmedin galiba herkes isyan ediyor😀Allah yardımcın olsun
Seydasevinc selinbati Allah kahretsin o atakları bende synı şekilde mahvoldum dayanamıyorum artık uykusuzluk bi yandan huysuzluk bi yandan kucak isteme bi yandan artık belim tutmuyor zor sabrediyorum. Sabır çektikçe çocuk resmen daha çok sınıyor beni
Eykoi Bizde tam o dönemler de yaşadık bunu bir iki hafta öyle sürdü sonra düzene girdi tekrar atak dönemleri diyorlar 🥹
Eykoi selinbati yani inanın bu uyku damlasından bile alıp denedim bir kere uyusun diye o kadar şey yapıyordum k banyo yaptığında uyuyan çocuk gitti başka bir çocuk geldi aniden sonra diş dediler atak dediler kendiliğinden geçti umarım sizin de en kısa sürede geçer 🌹