Canım benimde bebegım 3 hafta erken doğdu ,dil bağı vardı ve göğüs ucum yoktu hemşireler silikon uçla besle dedi biberon ne kadar yavaş akışta olsa ona alışıyor şuan 3.ay bitmek üzere silikon ucu yavaş yavaş bırakmaya başladı sürekli süt sağmak hem seni yorar hemde sütünü azaltır bebegın ağzı değmediği için bir dene istersen derim nacizane fikrim bu :)