Mertsames Kızlar sizce hediyelik olarak soda açacağı magnet mi daha güzel yoksa boncuktan yapılmış yıldız şeklinde anahtarlık mı?? Siz hangi hediyeyi alınca daha çok hoşunuza giderdi fikirlerinizi merak ediyorum
AgentMom Mertsames ilk doğum gününde resimli magnet, ikincisinde makrome anahtarlık üçüncü de küçük skulentlerden hediye yaptırdım. Yakın çevrem olduğu için de hepsini severek kullanıyorlar.
Dentist8 Mertsames anahtarlık bir süre sonra kayboluyor bence magnet daha kullanışlı hem de göz önünde
2kiz Mertsames magnet olarak kullanılan soda acicagi hem uygun oluyor hemde bence en kullanışlı olani
Alina_aaa Hediyelik işi yapıyorum enn çok giden modeller epoksi magnet ve yıldız anahtarlar tavsiye ederim sizede 1 ay sonra kızımın doğum günü bende anahtarlık düşünüyorum
selinbati Mertsames bence anahtarlık ya. Mesela ben sevmem öyle magnetleri dolabıma falan takmam. Ama anahtarlığı kullanırım mesela.