badeismomm 2 aylık bebem uyumuyor aç değl altı temiz 1 saat gaz masajida yaptim uyumuyo gözlerini sonuna kadar açmış öyle bakıyo akşam sekizden beri gece uykusuna yatacağız hala
karadenizl badeismomm ayy aman ağlamasın da uyanık olsun baksın etrafa Geçen gece 4e kadar ağladı 5. Ay 6 günlük diş etleri ağrıyodu sanırım neler çektim o saate kadar kucağımda mahvoldum Şimdide uyumuyo ama en azından ağlamıyo 😂 Uykusuzluktan tertemiz delirdim
angelottes badeismomm Biz 3.5 aylık olduk uykular bir tuhaflaştı 11 de uyuturdum sabah 10 da uyanırdık ah ahhhhh ne güzel günlerdi 🥲 Sabah 6 da açtık gözleri 😔Şimdi 21.30 da uyuttum bakalım eşim gece 3 4 gibi uyanacak diyor. Uyku eğitmenleri gece geç uyutursanız geç uyanır diye bir şey yok yine aynı saatinde uyanacak erken yatırın diyorlar onu deniyorum 🥲 Erkenimiz de 21.30 anajsjs
kubra00k 8 aylık olduk. Aynı. Birde seside kartlaştı oğlumun bina ayağa kalkıyor😀 biberonu veriyorum ona sarılıp sakinleşiyor anca😀
Elfmom1234 Gece gündüzü bilmiyor daha ondan uyumuyor aynı bizimki gibi o da 2. Ayda sürekli uyanıktı, artık zombiye dönmüştüm 😄