p_ozget16 eşim ben uğraşmayı seviyorum diye karacanın kahve makinesinden anneler günü hediyesi almış. Yine Philipsler gibi ama farkı Philips gibi otomatik değil, kaşık mekanizması vsr ve bar basıncı yüksek olduğu için kahveyi sıcak veriyor. Philipsler ılık veriyorlar. Ben Philipsin ütü hariç hiçbir cihazını beğenmiyorum maalesef 🙄 eşim hediye almış olmasaydı iade edip siemensin 9 serisini veya delonghi/melitta markalarındsn birini alacaktım. Ama hediye aldığından bir süre kullanacağım.