Melekemre íyi ki kullanmamışsınız sabır taşını, bebeklerin doğduğundan beri rahatlama uyuma yerini güven bulduğu tek yeri o kokan şeyle kaplayıp artık yok demek onlar için güven yerini kaybetmek demek. Elbette emzirmeyi bir gün kesicez ama doğru yol sabır taşı değil sizi tebrik ediyorum.
Emzirmeyi bir anda kesmemek azaltmak gerekiyor sanırım sizin bebiş baya azaltmış zaten, bir iki gece emzirip sonra gece emzirmesini de kesebilirsiniz bence