onlyy Kızım 26 aylık sabah 10 nda kahvaltı dobra meyve yer yoğurt yer 1 gibi öğlen uykusuna yatıyor 2 buçuk gibi yine yemek yer sonra yine meyve veya atistirmalik ne varsa akşam yemeğini de 6,7 gibi yer sonra en geç 10 nda uyur sizce az mi
liya2022 onlyy 3 ana 2 ara öğün sanırım değilmi? bizde aynı sekilde 18 ayligiz.. saatlerimiz farklı sadece arada ben yemek yaparken birşeyler ister yer extra olarak😂 bide bizdede meme😂
theblackvirgo onlyy merhaba 11.5 aylık kızım sabah saat 8 de mama içiyor geri uyuyor 11 10 arası kalkıyor kahvalri ediyoruz peynir yumurta pankek falan veriyorum öğlen bulamaç yapıyorum meyve rende yapıyorum uyuyor saat 2 3 arası tekrar mama istiyor eğer çorba yaptıysam ondan içer pek arası yok çorbayla makarna yapıp veriyorum akşam uykusu tektar mama içiyor sonra akşam yemeginde ne varsa yer çok şükür yemeği reddetmedi daha ondan sonra biseyler atistirmalik tekrar mama ve uyku bu şekilde ilerliyoruz bazen sadece mama ve yumurta
Ozra onlyy 21 aylık olucaz 👉🏻9-10 civarı kahvaltı 1 saat sonra meyve kuruyemiş sonra uyur kalkınca çorba içer 1 1 buçuk saat sonra yine atıştırmaşık eline meyve tarzı bir şeyler veririm zorla biraz yoğurt yediriirm aska yemek istemiyor. Akşamda 5-6 gibi en geç yemeğini yer yatmadan da biraz o gün yemediği meyveden yediririm genelde yatmadan muz veriyorum 9 civarıda uyur uyurkende mama içiyoe
liya2022 onlyy 1 yaş kontrolü sonrası doktorda bu şekilde devam edin demişti. Az değil bence yeterli birde emiyormuş zaten🌺
onlyy liya2022 sabah 8 buçuk ta kalkıyor kahvaltı 10 nda yapıyor sabah beni emdiği için hemen vermiyorum geç mi diye sizce
liya2022 onlyy ya bende önce emzirip sonra kahvaltı veriyordum yemiyordu malesef.. en geç 8de uyanir önce kahvaltı veriyorum 9da. Sonra emziriyorum. 12 de ara öğün yiyor sonra uyku.. 2-2bucuk gibi öğle yemeği.. 5 gibi tekrar ara öğün en geç 7bucukta akşam yemeği veriyorum.hep yemeklerden sonra isterse emziriyorum🌺
theblackvirgo onlyy kız cokmu yediriyorum acaba ya yorumlarda sanki ben biraz abartmış gibi geldi 😂😂 biz eşimle çayın yanında rahat rahat bişey yiyemiyorum gelip istiyor hep ağzında biseylwr olsun istiyor duruduramiyoeuz 2 kilo doğdu şuan 11.5 aylık ve 9.5 kilo ama minyon tipli eşim kilosu çok güzel diyor ama bilemedim kız azaltsammi sonra obez sıkıntısı yasamayalim