psikologannem Merhaba 13 gün önce vajinal doğum yaptım. Klitoris bölgesinde ağrı batma gibi bir his var. Bazen idrar yaparken de acıyor. Yaşayan var mı bunu, normal mi, doktora gitmeli miyim? Yaşayan var ise kaç günde geçti?
minniks psikologannem enfeksiyon olabilir belki doktor 15. Gun kontrolune cagırmadımı o zaman sorarsn belki normaldir ben yasamadım oyle bisey
Neslihann37 psikologannem daha yeni doğum yapmışsın o bölgede ağrılar çok normal benim iki ay sonra anca geçmişti dikislerim falan da vardı
esmanuracn psikologannem merhaba aynısı bendede oldu ne kadar süre sonra geçti yada nedeni neymiş öğrendiniz mi
psikologannem esmanuracn merhaba hassasiyet yaklaşık 2-3 ay sonra geçti. Şu sıralar yine başladı dün gittim doktora ödem olmuş dedi ancak dışarıdan gözüken bir şey olmadığı için müdahale edemiyor geçmesini bekleyeceğim
mslozen Merhabalar 13 gün önce normal doğum yaptım ve aynı sekılde otururken bıle klıtorısım sızlıyor. Sankı tam dısarı dönmüş camasırıma degıyor gıbi bır hıs. Ne zaman gececek? İdrar yaptıktsn sonra da agrı oluyor.