İyice psikolojım bozuldu. Suan 3bucuk aylığız . 1. Aya kadar Hersey normaldi günde 4-5 kaka yapam bebek birden kesildi 4-5 günde sonra 8 güne kadar bekledim . 4 günden sonra sıkıntı başlıyor huzursuz ağlama krızlerı vs . Doktor Gastro görsün dedi uzayınca Gastro gördü Duphalac kullandık . 1 gün arayla iki kez yaptı sonra günde 3 kez 1 tatlı kaşığı içmesine rağmen altı gün yapmadı tabi sıkıntı başlamış oldu. Karım filmi çekildi ve çocuk cerrahı görsün dendi. Oda gerekirse hergun fitil atacaksınız yapacak etkılesım olacak Toto’da makat darlığı vs yok dedi . Zeytınyagı masaj uyarı vs hepsını yaptım arkadaşlar sadece anne sütü ile beslenıyor . Varmı yaşayan düzelen nasıl geçecek benm psıkolojım bozuldu vallahi :(((