busragggg Bugün tam 2. Ayımızı doldurduk. 2 aylık bebek anneleri ne durumdasınız kullandığım uygulamada atak/sıçrama dönemi başlıyor olarak gösteriyor. Tecrübelerinizi alalım :))))
bsr9696 Evet ikinci ay da bende yaşadım bir çoğunu, sebepsiz birden ağlamalar vs oldu ama çok şükür uzun sürmedi bizim hep okudum sakin kalmaya çalıştım çünkü sende gerilirsen asla geçmiyor günler
jdjdjf bsr9696 ne kadar sürdü ya benimmkızım 58. Günlük uykudan uyandı bilet yokken ağlamankrizşne girdi
bsr9696 jdjdjf ne desem yalan olur ya her çocuğun farklı şuan 9 aylık kriz olmuyor da bu sefer beni göremeyince odada ağlıyor ağlamaya sebep çok bebeklere