Merhaba e-devlet sayfasından cimerden bir sayfayı şikayet etmiştim 2 aydır hala bir sonuç yok işlem sürecinde diyor nasıl iptal edebilirim nasıl şikayetimi geri alabilirim işlem süreçte olduğu için sayfayla görüştüğümde ücreti iade edeceklerini söylüyorlar geri çekince geri çekemediğim için işlem süreçte olduğu için hala ü cretimi gönderemeyeceklerimi söylüyorlar maalesef ki gönderemiyorlar nasıl yapabilirim