Sevgili anneler, 11 ay 6 gunlük oğlum var, bi hafta sonra annemlerin yanına gitmeyi düşünüyorum, otobüsle, tam 13 saat, uçak yok maalesef. Yolda durur mu, durmaz mı nasıl oyalarım, aglarsa susturamazsam stres içindeyim. Var mı uzun yola cıkıp çeşitli tavsiyeleri olan acaba:(((